motie referendum EU-Grondwet

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Thu May 15 18:38:03 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De vorm die je gebruikt en het 'constaterende' gedeelte en vooral de
oproep om tegen te stemmen als er geen referendum gehouden wordt zie ik
wel zitten. De overwegingen en het micromanagen van de fractie zeggen me
echter erg niet zoveel.

Bart

(die denkt dat zelfs politici stiekem Jip-en-Janneke taal leuker vinden)
http://www.koelman.com/columns/archief/000103.html