status congres/praatsessie????

Fri May 9 23:10:03 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ben erg benieuwd naar wat het nu precies is. Indien het volgende week
zondag is zal het toch geen congres kunnen zijn lijkt mij, of wel? Dat moet
schriftelijk een week van te voren aangekondigd zijn las ik op het Forum.
Incluis agenda en congresreglement. Hoe wordt er omgegaan met moties etc?
Kunnen die ingediend worden of niet?

Het lijkt toch al meer een praatsessie te worden.  Ik weet niet waarom dat
is maar tijd lijkt me niet het probleem. Ik las op het Forum dat de
praatsessie in Groningen op dinsdag is geregeld, donderdag kwam de
uitnodiging en zaterdag was de bijeenkomst! Dus die uitnodiging voor een
officieel bijzonder congres had morgen in de bus kunnen liggen. Nu moet je
het maar net toevallig lezen op de site/email.

Hoe werd dat voorleggen aan de leden nu bedoeld? Op congres of gewoon een
sessie, waar we de digitale leden voor uitnodigen. Ik hoop dat iemand hier
duidelijkheid over kan geven.

Tjerk:
> Rotterdam of Tilburg? Centraal in Nederland? Hebben ze dit gedaan om
Joris
> te plagen? Wegens de onvree om de eenvoudige wens van een poststemming?

Het is niet eerlijk, want zij zijn groot en ik is klein... :-)
Ik ben niet de enige die graag wil weten hoe de leden er over denken ipv
een selectie leden.... Er zijn meer leden die dat graag zouden willen zien,
ook mensen die voor zijn. Omdat het een beter beeld geeft van wat de
achterban vind van het behaalde resultaat. Ik moet zelf eerst ook nog maar
eens zien wat er binnengehaald is.  Maar goed dat moet in een andere
thread....

Groeten Joris