Boris' formatienieuws Message

Winny H winny_h at HOTMAIL.COM
Fri May 9 13:30:27 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: k.vanloon at wanadoo.nl
>To: Winny H <winny_h at hotmail.com>
>CC: D66 at NIC.SURFNET.NL
>Subject: Re: Boris' formatienieuws Message
>Date: Fri,  9 May 2003 12:24:25 +0200
>
>Beste Winny,
>
>Je moet toch op de eerste plaats onderscheid maken tussen een demissionair
>kabinet, die nog steeds besluiten kan nemen en onderhandelingen.

het besluit van het demissionaire kabinet kan ik niet los zien van de nabije
toekomst

>Als je over IRAK praat is D66 voor een vredesmacht onder VN-resolutie
>geplaatst. Dat
>standpunt is niet gewijzigd. Dat kan je aan Thom (de Graaf) en Bert
>(Bakker)
>vragen.

nou dat zal ik dan maar doen

>Ons verkiezingsprogramma is leidraad bij de onderhandelingen en uiteraard
>kan
>pas concrete resultaten verteld worden, als deze er zijn.

volgens mij zijn die er heus wel al, maar worden ze nog maar even niet
gemeld

>Het is helder, wat Boris hier vermeld en hij vermeld, wat hij kan
>vermelden.
>Wees blij dat een partijfractie zo open mogelijk communiceert met de
>partijleden.

noem me verwend,  ik had me er blijkbaar teveel bij voorgesteld

http://www.wanadoo.nl/

MSN Zoeken, voor duidelijke zoekresultaten! http://search.msn.nl