De Democratische Rechtsstaat

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Thu May 8 20:43:48 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nee ze hoeven niet noodzakelijk "de lik in te draaien' de strekking is meer
een van 'meten met 2 maten' waar de democratische rechtsstaat voor geen
meter klopt...
Lenny met een beetje netter taalgebruik..

>From: "Mark Giebels" <mark at giebels.org>
>To: <LennyBruce235 at hotmail.com>, <D66 at nic.surfnet.nl>
>Subject: Re: De Democratische Rechtsstaat
>Date: Wed, 7 May 2003 16:26:14 -0700
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Die Lenny,
>
>Grotendeels eens met je betoog, maar wil je nu echt iedereen die van
>geldfraude wordt verdacht de 'lik in draaien'? Kunnen we die
>gevangenissen niet beter reserveren voor mensen die een fysiek gevaar
>voor de samenleving zijn, zoals moordenaars en zware geweldplegers?
>Mensen die veroordeeld zijn voor geldfraude moeten ook op een
> [...]

Protect your PC - get McAfee.com VirusScan Online
http://clinic.mcafee.com/clinic/ibuy/campaign.asp?cid=3963