Poststemming: no !

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed May 7 00:14:52 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Joris van den Wittenboer wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> niet
> kan
>
> Uiteraard kan dat....
> Maar dat bedoelde ik dus niet. Ik bedoelde dat ik naar het congres moet om
> mijn stem (letterlijk) te laten wegen.... Dat kan in het PvdA-model ook
> getrapt. Ik zeg niet dat dat beter is. Ik wijs alleen op een wat minder
> punt van ons systeem..... One man one vote, maar je moet wel op een
> bepaalde plek aanwezig zijn om je vote te gebruiken...
>
> Indien je niet naar het congres kan om welke reden dan ook (ziekte, werk,
> [...]

En dat voor een partij die ICT heeft willen promoten, de 24-uurs
economie een aanzet heeft gegeven, maar kennelijk niet wil/kan zien dat
het consequenties heeft.

Echt onvoorstelbaar is dat het zelf via ICT (nog) geen enkele oplossing
heeft weten te bieden om de (beperkterre) beschikbare tijd van mensen zo
te stroomlijnen dat eenieder mee kan blijven doen.

Kan ik het congres ook thuis volgen dadelijk?
Kan ik van daaruit ook participeren?
Ook als ik op een ander moment dan 'life' tijd heb?

Henk Elegeert