Poststemming: no !

Tue May 6 20:41:45 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martin schreef:

> Nonsens. Zie de statuten en het Huishoudelijk Reglement van D66.
> Er verzet zich helemaal niets tegen het (doen) beleggen van afdelings
en/of
> regiovergaderingen. Een gang naar het congres is geen voorwaarde voor het
> laten horen van je stem...

Indien er een afdelingsvergadering is geweest dan hoef ik dus niet meer
naar het congres om mijn stem te laten tellen? Dat is nieuw voor mij......
Dat is dan heel mooi. Dat je als afdeling kan stemmen op het congres namens
de leden die niet kunnen..... hoe gaat dat dan in zijn werk? De secretaris
krijgt meer stemmen ofzo?

Dat ik daar niet van op de hoogte was.....