Poststemming: no !

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sun May 4 20:27:00 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Fritz,

Je bent een grapjas. Ik heb helemaal niks gezegd over referenda en
districtenstelsel - ik merkte slechts op dat jij de bestuurlijke
democratisering die D66 landelijk voorstaat niet wenst toe te passen op de
interne gang van zaken binnen D66 zelf. Dit is niet consistent,
contradictoir, en als je volhoudt ook gewoon rechts (rechterflank VVD,
schat ik).

HV te U.