PvdA (was: Poststemming)

Fri May 2 16:13:56 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

En vergeet niet dat de journalisten voor de overgrote meerderheid zelf ook
Pufda zijn, overal, ook in Noord-Holland, waar ze ook vooral de Pufda hun
geklaag (n.b. ook door eigen falen) laten verkondigen en weigeren de andere
partijen incl. GL hun eigen mening en verhaal te laten verwoorden.

Exemplarisch waren de PufdA-journalisten die unaniem de PufdA de
campagneprijs van de Pufda sorry Nieuwspoort toekenden.

En leugenaar Woutertje maar pushen, zonder weerwoord en zijn eigen
tegenspraak van net ervoor eraan te plakken. Net zoals ze Kok ooit die life
op tv vloekte en tierde tegen zijn eigen mensen toen hij zijn eerste
verkiezing verloor nooit meer uitzonden. Pure propaganda, zand in de ogen
van de kijkers en luisteraars, maar wel de politici van alle partijen zoveel
mogelijk belachelijk en verdacht maken. Ik blijf tegen e.e.a. ageren.

Tenslotte moeten we alert en bij de feiten blijven, niet?

Fritz