verslag informateurs

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Thu May 1 19:54:22 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Bert,

Ik ben redelijk tevreden betreffende het verslag van de informateurs. Alleen
betreffende drugsbeleid, grotestedenbeleid en integratie wens ik toch nog wel
aanpassingen. Ik wil Liberaal drugsbeleid. Op het gebied van grotestedenbeleid
en integratie (het wij-zijdenken moet verdwijnen) mis ik nog voorstellen.

OOk het openbaar vervoer acht ik nog noodzakelijk.

Groeten Kees van Loon

 http://www.wanadoo.nl/