Lid blijven van D66 of niet ?

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Thu May 1 10:19:30 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

Ik zeg al dagen niet ga maar rustig slapen, maar dat je alleen afhankelijk van
het resultaat duidelijk kan beoordelen. Zowel bij de leden als de fractie is de
gezonde argwaan.

Ik heb duidelijk van de fractie, ook van de mails van Bert Bakker gehoord van
Alexander Pechtold en van mails van de fractie zelf via medewerkers of via
Boris zelf welk wensenpakket die op tafel al heeft gelegd en van plan is te
leggen. Het zijn geen eenvoudige onderhandelingen, maar tot nu toe zie ik
perspectieven, terwijl ik ook sceptisch tegenover CDA en VVD heb gestaan en nog
steeds staat.

Ik vind dat je de fractie altijd kritisch moet blijven volgen, maar wel moet
beoordelen op resultaten en je oordeel niet al van te voren klaar heeft.

We weten in wel moeilijk politiek dilemma we zitten (duivels dilemma volgens
Alexander Pechtold).

Verder kijg ik steeds meer postieve geluiden van niet-D66'ers, wat mij steunt
om nu verder te gaan in zo'n coalitie.

Blijf het kritisch volgen zoals iedere andere.

Kees van Loon

 http://www.wanadoo.nl/