Lid blijven van D66 of niet ?

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Thu May 1 10:09:11 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Thu, May 01, 2003 at 08:41:56AM +0200, k.vanloon at wanadoo.nl wrote:
  > REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
  >
  > Beste Maarten,
  >
  > Het gaat niet om de twee riedeltjes. Het hele verkiezingsprogramma en onze
  > sociaal liberale uitgangspunten zijn naar voren gebracht. Ook andere wensen.
  > Onder druk van de VVD heeft CDA moeten inslikken. We zijn er nog lang niet,
  > maar ik praat niet algemeen. Ik heb eerder al de wensenlijst op tafel gelegd,
  > waar de fractie ook zo over denkt.

  Beste Kees,

  Je hangt hier nu al dagen de 'gaat-u-maar-rustig-slapen'  door dik en
  dun fractie-apologeet uit (een soort Bernard in het kwadraat :-)) maar
  waar stoelt dat allemaal op? Weet jij dingen die wij niet weten? Zit
  je dagelijks op het binnenhof? Of klets je maar wat aan, gestuurd door
  de bekende moeder der gedachten?
  Hoe weet jij dat de onderhandelingen keihard zijn? Dat alle programma
  punten op tafel zijn gekomen, etc.?

  Graag je bronnen.

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |