god

Herman Beun herman.beun at TISCALI.BE
Sat Jun 21 12:25:31 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Frans Vermeer schreef:

> Omdat Balkenende heeft gemeld dat dit kabinet geen proefballonnetjes
> ga ik ervan uit dat dit eerst in het kabinet besproken is,

Er is nog geen Kamerdebat geweest over de Nederlandse inzet bij de IGC,
dus is er nog geen Nederlandse inzet voor de IGC (die pas in oktober van
start gaat). Tot die tijd is alles in principe een proefballonetje.

Neemt niet weg dat Balkenende wel zo snel mogelijk tot de orde moet
worden geroepen, want je maakt mij niet wijs dat de meerderheid van de
Kamer (of zelfs van de coalitie) hier voor is. En voor je het weet ligt
er dan ineens een politiek akkoord met andere landen waar je niet meer
omheen kunt.

Overigens worden er in die Grondwet belangrijker zaken vastgelegd dan de
positie van God of het aantal eurocommissarissen. Laat Balkenende zich
daar eens druk over maken.

/Herman

Herman Beun                       http://www.hermanbeun.info/
Herman.Beun at yucom.be                      Brussel, Vlaanderen
*representative democracy is a contradiction in 4 year terms*