O Canada...

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Thu Jun 19 00:53:29 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De werkelijk interessante vraag is: Waarom in Canada wel en in Amerika niet.
Ze liggen tegen elkaar aan, ze hebben beiden een "democratie". De gemiddelde
Amerikaan is geloof ik niet achterlijker dan de gemiddelde Canadees of
Nederlander.
Is het de (werkelijke) machthebbers, de media, de politiek, het geloof.. of
vertel het maar
Te gek voor woorden deze betutteling die niet alleen daar plaatsvind, hier
in Hollanland mag het jointje en het gay huwelijk wel en we laten het wel
uit ons hoofd om in Irak een oorlog te beginnen. Maar steek je de moord van
de regeltjes dat natuurlijk gewoon wetten zijn. Regeltjes klinkt alleen
beter.
En hebben we (misschien) geen corruptie maar dan beslist misschien wel gross
incompetentie...
Kortom waarom?
Lenny

>Beste Herman,
>
>Na het decriminaliseren van het bezit van kleine hoeveelheden marijuana
>in Canada, nu ook nog het invoeren van het homohuwelijk. Herman, je moet
>toch wel een beetje medelijden hebben met de Amerikaanse conservatieven
>wiens leven (en denk vooral ook eens aan hun kwetsbare kinderen) nu
>bedreigd wordt door het land binnenstromende marijuana en getrouwde
>homoparen.....
>
>No kidding, dit is het niveau van de discussies over deze onderwerpen in
>de amerikaanse media. Het zou me dan ook niet verbazen als deze
> [...]

Add photos to your e-mail with MSN 8. Get 2 months FREE*.
http://join.msn.com/?page=features/featuredemail