Fw: (fwd) Oproep tot enquête en adempauze Betuweroute

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Wed Jun 18 12:28:22 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Subject: Re: (fwd) Oproep tot enquête en adempauze Betuweroute

 Louis,

 Niet om het een of ander, maar ik zit bijna dagelijks op het spoor van
 Utrecht naar Rotterdam en ik geef je het te doen, hoe vaak mijn intercity
 met 80 kilometer achter een ellenlange vrachttrein diezelde. Ik denk, dat
 het traject Utrecht-Gouda(waar ook nog eens veel treinen overheen moeten
 naar Leiden en Den Haag)-Rotterdam meer dan gebaat is bij de aanleg van de
 Betuwelijn.

 Groet,

 Tjerk