Rookverbod in de horeca: een oplossing !

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Jun 4 00:41:30 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jesses Marc,

Wat een eenzijdig standpunt! Ik heb talloze lieden ook naar de kloten zien
gaan door overmatig gebruik van alcohol. Hedenavond had ik met de barkeeper
in kijn stamkroeg nog een kort overleg over wat "dronkenschap" is, n.a.v.
een klant die voor de tweede maal om z'n "laatste" vroeg.

Ook buitensporige eisen rondom bestuurlijke vernieuwing leiden tot haar
tegendeel: vernieling. Zie het recente stukje over Hans van Mierlo (VK,
NRC?) en diens toenmalige streven om Nederland te doen verdorren tot een
tweepartijen-landschap als in de USA. Teveel drugs en dogma's zijn
vernielend, ook voor echte liberalen.

Henk Vreekamp, Utrecht.