PvdI

ReindeR Rustema reinder at RUSTEMA.NL
Wed Jul 30 14:02:34 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lenny Bruce <lennybruce235 at hotmail.com> wrote:

> Mijn hoop dat de PVDI vernieuwend en/of anders zou zijn werd de grond
> ingeslagen toen Mevr. Netelenbos opgevoerd werd als corefee terwijl haar
> optreden als Minister best beschreven kan worden als "haantjesachtige,
> incompetente arrogantie van een omhooggevallen naai juffrouw".

Ze is er alleen maar bijgehaald om een 'gut, wat leuk verklaring' af te
geven waardoor het persbericht met de aankondiging van de PvdI tenminste
door de journalisten opgepakt zou worden. Ze heeft verder helemaal niets
met de dagelijkse operatie van de PvdI te maken als ik het goed begrijp
uit de website.

Persoonlijk vind ik het geen goede zet van de PvdI om dit soort
marketing te gebruiken. Want dit soort associaties krijg je dan:

> Sterker nog als dat de beste Min. v. V+W was dat de PVDA (of de PVDI nu)
> kon/kan ophoesten dan moet Woutertje zo snel mogelijk een andere partij
> beginnen. En Pieper? Ja Pieper...

Maar goed, mijn betoog diende ertoe om 1 volksvertegenwoordiger op te
roepen zich los te maken van een politieke partij (en geen andere partij
beginnen!) en alleen verder te gaan met z'n achterban op internet. Dat
is wat ontbreekt in het PvdI initiatief. Wat vinden jullie *daar* van?

--
ReindeR