Link of geen link

John j.wijsmuller at PLANET.NL
Wed Jan 29 16:13:31 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Best Fritz,

Al jaren ben ik lid van de SWB Werkgroep Verkeersveiligheid en Openbaar
Vervoer.
Naar mijn idee zou deze werkgroep met een open discussielijst veel meer
mensen kunnen bereiken.
Voor uitvoering van eigen plannen zou een besloten lijst ook nuttig zijn.
Nog heb ik bij de werkgroepleden niet veel steun voor dit idee gehad.
Niet iedereen is op internet aangesloten en sommigen willen het liefst
direct invloed uitoefenen op de tweede kamerfractie.
Er is ook een immense afstand tussen een werkgroep en de leden die op een
congres de dienst uitmaken.
D66 moet nog heel veel doen aan zijn eigen interne democratie.
Als het ons niet lukt, wie dan wel?

Groeten,

John Wijsmuller