link D66-site

Andre van Wanrooij - D66 a.v.wanrooij at D66.NL
Wed Jan 29 02:19:32 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

Beste Andre van Wanrooy,

Ik weet niet wie je bent. Maar stel dat je een functionaris, bestuurslid

bent van D66, dan is je houding in ieder geval totaal fout. Mocht je
inderdaad functionaris zijn, dan lijkt mij een handeling welke voortkomt

uit jouw mening zeer nieuwswaardig. Dit is dus zeer schadelijk, nee niet

voor "onnozele nieuwe" leden, maar voor de club als geheel.

Jammer dat je me niet kent, wellicht komt dat nog.
De nieuwswaardigheid ontgaat me.

Zeker, zoals Herman Beun aangeeft, als er niet eens een formele regel
bestaat om bureaucratisch te censureren op een informele lijst. "D66
pleegt
censuur" - en hoe redt Dittrich zich dan hier weer uit?

Herman is misschien beter geïnformeerd over het HR. Heeft een jongere
versie wellicht. Doet niets af aan mijn redenatie en mening.

Dittrich hoeft zich er niet uit te redden, D66 pleegt namelijk geen
censuur. Ook zonder link kan eenieder hier plaatsen wat hij wilt. Ik
vind het niet meer dan redelijk dat een organisatie zelf kan en mag
bepalen naar wie zij doorlinkt. Als mensen uit die organisatie
onredelijk beschadigd worden, vind ik het niet meer dan logisch.

Henk Vreekamp, Utrecht.

Met vriendelijke groet,
AvW