Te hoge prijs CD's

Cees Binkhorst cees at BINKHORST.XS4ALL.NL
Tue Jan 28 22:48:03 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"fert 6565" <fert6565 at hotmail.com> schreef:

[knip]
>  2. downloadbelasting via providers, welke door uitgebreide steekproeven
> (hitlisten, etc
>  etc) herverdeeld wordt onder alle rechthebbenden
> (wat voor soort bytes iemand download is niet te zien , wel
>  de hoeveelheid)
>
> Dit is mijns inziens de WIN - WIN situatie

[knip]

Ik ben kennelijk een beetje langzaam vandaag.
Het dringt nu pas tot me door dat je dus bedoelt een extra belasting in te voeren op _alle_ naar en binnen Nederland verstuurde
(=ontvangen) bytes?
En deze belasting dan te verdelen op basis van hitlisten?

Dus belasting op alle ontvangen bytes in Nederland en die verdelen op basis van hitlisten van muziek die hier in Nederland gespeeld
wordt (binnen de organisaties die gevolgd worden voor het samenstellen van de hitlisten).

Ik wil die hitlist wel samenstellen, en dan ga ik ook wel een deuntje in elkaar zetten :).

Groet

Cees