Willem Steeds Kramp (was Re: link D66-site)

Mon Jan 27 12:19:56 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 10:05 27-01-2003, Fritz van Rikxoort wrote:

>Wat mij nog meer bevreemd, Henk e.a.
>is het haaks staan op o.m. het toenmalige stellige bericht,
>in antwoord op mijn schrijven, van Willem Steenkamp,

Dat bevreemd mij nu juist helemaal niet. :-)
Zoals ik hier eerder toonde, neemt meneer Steetskamp het niet
zo nauw met de waarheid.

Uit het bericht van Willem Steetskamp aan Fritz van Rikxoort
dat de laatste hier citeert, haal ik het volgende terug:

Steetskamp heeft een draad verwijderd waarin ik Hein van Meeteren
terecht wees omdat die op basis van 1 kwestie de gehele LPF-top
voor maffia en crypto-maffiosi uitmaakte.

Steetskamp heeft over het verwijderen met Van Meeteren overlegd.
Mij heeft hij niet gebeld. Hij heeft ook geen afspraken met mij
gemaakt.

Zelf schreef hij indertijd op het forum over het verwijderen
van de discussiedraad in kwestie:
'In overleg met Hein van Meeteren is de discussie over het
voorbeeld "Utrechtsestraat" van het forum verwijderd.'

De motivatie die hij voor het verwijderen gaf was overigens
strijdig met de spelregels zoals die bij de ingang van het
forum waren vermeld.

zie ook:
http://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?A2=ind0207&L=d66&P=R15418
http://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?A2=ind0207&L=d66&P=R16902