Idee voor volgende campageposter

Cees Binkhorst cees at BINKHORST.XS4ALL.NL
Sun Jan 26 23:31:50 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Vandaag heb ik met m'n kinderen het 'Politiek ganzenborden met de Volkskrant' gespeeld (Volkskrant Binnenland pagina 6 van 18
januari.

Dat was lachen (die arme Zalm komt er bekaaid af) en ook heel moeilijk. Verdomde leerzaam over de inhoud van andere (en eigen)
verkiezingsprogramma's.

Ik ga mijn emails er mee opleuken en het zou een verdomd goeie poster zijn voor een verkiezing of weggeef item (uiteraard met de
nodige D66 inhoud er om heen - niet in het ganzenbord zelf).

Groet,

Cees

Politiek Ganzenbord Volkskrant 18-1-03: U ontmoet Jan Peter Balkenende op een T-splitsing en vraagt hem of u voor de weg naar het
Torentje links- of rechtsaf moet. Zijn antwoord kost u twee beurten.