link D66-site

Herman Beun herman.beun at TISCALI.BE
Sun Jan 26 18:36:33 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk van Lingen schreef:

>   En dat vertel je ons nu pas. Schande.

Inderdaad! :-(

En dat voor een "oude" (sic) lijster die pretendeert de discussies hier
te volgen. Los van de vraag of je actie (en die van het LB)
gerechtvaardigd was, had je toch minstens wel even de lijst kunnen
inlichten hierover, Andre. Zeker gezien de commotie die er hier over
ontstond.

> Ammehoela. Deze lijst is partij, noch partijorgaan, noch
> fractie en de partij heeft geen zeggenschap over wat hier
> wel en niet gepost wordt.

Precies. Als we de redenering van Andre volgen is het in verkiezingstijd
uberhaupt niet meer mogelijk op deze lijst over politiek te praten.

Overigens is het HR in december 2002 gewijzigd. De verwijzing van Andre
klopt niet meer, en in het nieuwe HR vindt ik niets terug wat zijn
redenering ondersteunt.

Niet dat het er heel erg toe doet, wat mij betreft: Ik heb het altijd
onzin gevonden dat "negative campaigning" niet mag. Zolang maar geen
onwaarheden verkondigd worden lijkt me dat je best moet kunnen zeggen
waarom een zittende vertegenwoordiger het niet goed gedaan heeft. Buiten
campagnetijd mag dat immers ook...

Herman Beun               http://users.skynet.be/herman.beun/
Herman.Beun at yucom.be                      Brussel, Vlaanderen
European Parliament, ELDR (NL-D66), http://www.vanderlaan.net
*representative democracy is a contradiction in 4 year terms*