(Online) stalken

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Sat Jan 25 20:13:37 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Gefeliciteerd Erik, je hebt me nooit verteld dat jij de virtuele PC Hooft
prijs hebt mogen ontvangen. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik ben
onder de indruk.

>In die jaren DDS-jaren kende Hein mij dus wel.
>Jij was daar niet bij, dus waar baseer jij je eigenlijk op?
>Op de malle praatjes van Malle Hein?

Op alles wat jullie mij beiden in de herfst van 2003 hebben verteld toen ik
in mijn naïviteit dacht jullie nader tot elkaar te kunnen brengen. En je
verdraait weer eens. Ik schreef dat Hein niet paraat had wie Erik vdM
precies was.

>Zou Karin Spaink dat werkelijk doen als
>ik zo'n verschikkelijk mens zou zijn, Ellen Vunderink?
Ik heb geen site maar stel je voor dat ik er één had, en jij had een foto
die ik daar heel graag wilde plaatsen, dan zou ik dat, als jij daar
toestemming voor zou geven, ook doen. Verschrikkelijke mensen kunnen toch
heel mooie foto's maken?

>Sorry dat ik ooit iets in je zag.
Je excuus accepteer ik onmiddellijk, vooral omdat wij elkaar bij mijn weten
nog nooit gezien hebben.

Ellen