(Online) stalken

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Jan 24 07:56:24 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Tjerk,

Met 'zonder hoofd en huis' doel ik, zoals je wel hebt begrepen, op degenen
die wij - beiden in Utrecht wonend - zouden herkennen als dakloos en
groggie. De rest is wat minder "zichtbaar" want ex-en en anderszins gekwetsten.

Verder heb ik geen namen genoemd Ik vroeg dus om meer geduld en minder
irritatie.

Henk Vreekamp, Utrecht.