Pollpulisme

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Wed Jan 22 17:27:29 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ellen Vunderink wrote:

> [...]
> met de dood van Fortuyn. Ik vind het echter evenzo laakbaar om op deze
> lijst te schrijven over iemand die geen lid is van deze lijst. En zich dus
> niet kan verdedigen. Hoe rijm jij deze twee dingen voor jezelf?
>
> Lijstbeheerder, je schreef een paar maanden geleden dat jij een
> muijzmeetfilter aan hebt staan, en daarmee voor jou de kous af is. Helemaal
> nu Erik zelfs over Hein schrijft als deze geen lid is, ben ik van mening
> dat je staat toe te kijken terwijl iemand voor je ogen kapot wordt gemaakt.
> Dit heeft niets met vrijheid te maken, dit is onder het mom van vrijheid je

Er wordt niemand kapot gemaakt in deze schimmenjacht van twee personen
op elkaar. Hoogstens is het wat genant om aan te zien.

> Lijsters, wie wil dat Erik geunsubscribed wordt?

Tegen, laat Hein gewoon weer subscriben, laten beiden zich onthouden van
referenties aan elkaar, en de andere lijsters moeten het onderwerp niet
oprakelen. Mocht iemand zich daar niet aan weten te houden dan moeten we
maar met die zwakte leven en er verder geen acht op slaan.