Betreft van den Muijzenberg

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Jan 22 16:13:26 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 15:53 22/01/2003 +0100, Erik van den Muijzenberg wrote:

>Waarom heb je me dan eigenlijk de mond proberen te snoeren
>door aangifte te doen Hein?

a. Elke Nederlander heeft het recht aangifte te doen tegen iemand, als hij meent door iemand in zijn recht te zijn geschonden. Dat voorkomt eigenrichting.
b. Een aangifte is niet het snoeren van iemands mond, maar het herstellen van recht. U had een aperte leugen geuit op een publiek forum in een periode dat ik kandidaat stond. Had niets meer met redelijke kritiek te maken, maar met een bewuste, gerichte actie mijn eer en naam aan te tasten.

>Hoevaak heb jij eigenlijk beweerd dat je niet meer op mij zou
>reageren Hein?

Wilt u dan ophouden met treiterende cc-tjes naar mij privé-adres te sturen? Ik laat me niet door wie dan ook de mond snoeren, hebt u dat begrepen?

Mijn voorstel is helder en simpel: ik unsubsubscribe, u unsubscribed (of, concessie, u houdt op over mij te zeiken). Doel: anderen die er niets van begrijpen vrijwaren van deze absurde, kleffe geschiedenis.

En Henk Vreekamp houdt op met intrigeren.

H.