Betreft van den Muijzenberg

Wed Jan 22 15:53:02 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 15:38 22-01-2003, Hein van Meeteren wrote:

>Overigens mag Erik van mij best met scherpe, inhoudelijke argumenten
>komen, hoor.

Goh.

>En als hij kritiek op me heeft mag hij dat vrijelijk uiten.

Goh.

Waarom heb je me dan eigenlijk de mond proberen te snoeren
door aangifte te doen Hein?

>Want vrijheid is het hoogste goed dat we hebben.

Goh.

>Als er één iemand is die van een open, vrij en knetterend debat houdt dan
>ben ik het wel.

Behalve als je jezelf weer eens reddeloos in de modder
hebt gemanoeuvreerd.

>Enige zindelijkheid lijkt me echter niet teveel gevraagd.

Mij ook niet.
In dit verband merk ik op dat het niet zindelijk is

- om op een vraag naar de financien van de stichting DB.NL te
antwoorden met 'De DV-camera al teruggebracht bij de rechtmatige
eigenaar?' daarmee op een mailinglist suggererend dat ik een
DV-camera zou hebben ontvreemd
- in strijd met de feiten te beweren dat ik je fysiek heb gestalkt
- in strijd met de feiten te beweren dat ik foto's (let op het
  meervoud) van je prive-woning op het Internet heb gepost
- te beweren dat ik aan grootheidswanen lijd
- te verklaren dat ik mij onder de hoede van een bevoegd
begeleider dien te stellen

Om me maar tot je meest in het oog springende aanvallen op
mijn persoon te beperken.

>een man een man, een woord een woord

Hoevaak heb jij eigenlijk beweerd dat je niet meer op mij zou
reageren Hein?

Erik vdMb