Betreft van den Muijzenberg

Aris B. B.Aris at TK.PARLEMENT.NL
Wed Jan 22 15:24:13 CET 2003

Erik, Hein,

ik ben het volledig met Michiel Scheffer eens. Zijn afgewogen standpunt
toont precies waarom hij de Eeerste Kamer in moet (en dat voor iemand die
ooit voor de Belgische Communistische Jeugdbond in de vrieskou stond te
plakken; of was dat iemand anders?), nmaar dat terzijde.

Erik,
de hoeveelste keer is het nu dat je op deze lijst, ten koste van minstens
119 andere mensen die het over voor ons allemaal interessante zaken willen
chatten, je gelijk probeert te halen? En wat levert het op? Steeds meer
ergernis, steeds minder open oren, en niemand is er meer in geinteresseerd.
Als jouw naam op de Postvak-In-site van mijn outlook opduikt check ik
onmiddellijk of je weer over jeweetwel doorzeikt; als daar iets over staat
delete ik jouw bijdrage gelijk. En volgens mij ben ik daarin niet de enige.
ENOUGH ALLREADY: SHUT THE #$@& UP!

Hein,

jij hebt je als de gentleman die je bent gedragen; maar blijf nu maar aan
boord dan poeieren wij wel die zijksnor met de lange ij af.

Lijsters,

laten we proberen als Erik weer over Hein begint, hem met een Denial Of
Access-bombardement weg te vagen. Wie weet er nog een leuk virus?

Bernard