Pollpulisme

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Jan 22 15:24:07 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Beste Ad,
>
> Ik vind dat je Muiz serieus moet nemen zodra het niet om Muiz-Meet gaat. Je
> opmerking over de dode Fortuyn is inderdaad ongepast. Je hoefde het niet
> met Fortuyn eens te zijn (was/ben ik ook niet), maar het was een
> interessant, charismatisch figuur.

Beste Henk,

Volgens mij hoeft niemand het met zo'n (persoonlijk) opvatting eens te
zijn.
Ik heb het charisma nooit bij 'em kunnen ontdekken.

> Kortom, ik houd er niet van als mensen via een U-bocht toch de politieke
> moord op Fortuyn goedkeuren

Is dat gebeurd dan?
Of betreft het een/Uw persoonlijke opvatting over hetgeen beschreven is?

> of er meesmuilend mee instemmen en dan ook nog

Waaruit blijkt dat?

> beweren dat ze een fatsoenlijke middenpartij zijn.

Van een fatsoenlijke middenpartij mag worden verwacht dat zij zich
fatsoenlijk gedraagt!
Daarvoor heb je leden nodig die zich onder dezelfde noemer (willen)
laten aanspreken.

Goed voorbeeld, doet goed volgen.

Henk Elegeert