(fwd) Thom de Graaf als barman verre van overtuigend

edebets1 at EURONET.NL edebets1 at EURONET.NL
Mon Jan 20 16:21:13 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Quoting Erik van den Muijzenberg <muijz at dds.nl>:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> http://www.parool.nl/1043042510596.html
>
> Ook Joachim Paradies (25) is niet overtuigd van de toegevoegde waarde van
> biertappende politici. Hij probeert een biertje te bestellen bij de Graaf.
> Makkelijk gaat dat niet. Hij moet wijken voor de fotografen en camerateams
> die zich op De Graaf storten.. ''Mijn stem krijgt hij niet. Hij keek me
> niet eens aan en afrekenen kon hij zelf ook niet. Dat moest iemand anders
> doen.''

> (D66 at nic.surfnet.nl).
> [...]

Als je er toch op zit te wachten, nog een quote uit Het Parool van vandaag
(Henk Spaan in zijn colum):

Wouter Bos kan glimlachen wat-ie wil, als straks de klok twaalf slaat, krijgt
hij zijn kop nooit meer uit die welwillende grijns, maar ik stem lekker op Thom
de Graaf.

Toevallig is Thom de Graaf de antiheld aan wie ik op dit moment een ernstige
behoefte heb. Hij klaagt wat af dat hij met niemand mag debatteren, eraan
voorbijgaand dat niemand hem mist. Loesewies van der Laan heeft meer hormonen
dan hij. Thom de Graaf doet niet mee, noch terzake. Hij is de juiste man op de
juiste plaats.

Verdoofd door het oorverdovende gekraai van de Haagse haantjes, ga ik stemmen
op een sukkelig soort fatsoen.