Strategisch Stemmen II

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Sun Jan 19 22:59:56 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Sun, Jan 19, 2003 at 07:36:00PM +0100, Henk van Lingen wrote:

  >   Maar ik vrees dat deze laatste stap in het premiercircus van de
  >   PvdA ook de laatste stap is van die club in een succesvolle poging
  >   de grootste partij te worden. De laatse campagneweek is alleen
  >   nog maar gegaan over de premierkandidaat en wie de grootste wordt
  >   en de PvdA gaat er denk ik met een aanzienlijk potentieel van ons
  >   vandoor daar die onterecht denken dat strategisch stemmen nuttig
  >   is.

  Nu we in de media dit punt niet over het voetlicht hebben gekregen
  is het wellicht aardig danmaar een advertentie-tje op dinsdag in de
  landelijke bladen te zetten met een helder statement waarom strategisch
  stemmen voor progressieve kiezers niet nodig is.
  En daar het geld wel op zal zijn is het wellicht aardig dit samen te
  doen met GL en/of SP die immers precies hetzelfde probleem hebben.
  Dus: voor een minderheid  CDA-VVD maakt het niet uit of je
  D66, SP, GL, of PvdA kiest, en de MP kiezen we nu niet, wel een
  volksvertegenwoordiging.
  (maar ja, dan moet Thom wel eindelijk eens erkennen dat we geen
  25 zetels gaan halen en dat we dus niet met VVD en CDA gaan regeren.
  Dat is dus niet uitsluiten om het uitsluiten maar uitsluiten uit
  realiteitszin en vooral uit voorkeur voor iets anders)

  Groeten (van iemand die gewoon D66 als advies van SBS6 kreeg :-))

--
|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
|  /\   Utrecht                                                        |