Huikeshoven verdedigt Paars

Ad Huikeshoven adhuikeshoven at WANADOO.NL
Fri Jan 17 21:55:15 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

Pragmatisch gezien is wie tegen een coalitie met PvdA en VVD is, voor
een coalitie met het CDA erin. Als rechtgeaarde D66-er heb ik niet
zoveel op met onze tegenvoeters van het CDA. Ik had niks tegen Paars-II,
wel wat tegen Kok. Het kan natuurlijk zijn dat jij droomt van een linkse
coalitie zonder CDA en VVD, maar daar spreek je je niet over uit.

Met vriendelijke groeten,

Ad Huikeshoven
Vondelstraat 33
2513 EN  's-Gravenhage