Gekozen MP

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Jan 17 20:22:46 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jeroen,

Het komt me voor, dat Wouter Bos de naam van de premierkandidaat achter zijn
kiezen houdt, omdat het zeer waarschijnlijk een burgemeester is, Cohen dan
wel Stekelenburg. En voor het functioneren van zo'n burgemeester is het niet
handig, als hij genoemd wordt, terwijl de kans groot is, dat hij geen
premier wordt, want dan neemt zijn geloofwaardigheid als burgemeester af (U
vindt Tilburg of Amsterdam kennelijk te min).
Vandaar zijn dilemma, at hij overigens knap standvastig oplost.

Groet

Tjerk Jouwstra