Strategisch Stemmen

Martin Lentink martinlentink at D66PUTTEN.NL
Fri Jan 17 13:32:01 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

<knip>
> Ben ik het mee eens. Ik zat me zelfs op een gegeven moment af te vragen of
> er spreke was van een opzetje. Middenvelders Barend, van Dorp en Mulder
> legden een paar panklare passes op de mat, die Lousewies verzuimde in te

Kun je nagaan hoe duizelig je wordt van alle verkiezingsshows op tv. Vooral
als je ze allemaal na elkaar gaat zitten kijken. Ik bedoelde uiteraard
middenvelders Mingele en Witteman. De andere drie hadden Femke en Ayaan.

Maar mijn indruk blijft. Het leek bijna opzet om het gesprek in richtingen
te sturen waar Lousewies kon scoren, maar ze deed dat niet. Jammer.

Martin