De Graaf verdedigt opnieuw Paars

Mark Koek mark at KOEK.NET
Thu Jan 16 11:43:49 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:

> Terwijl de Paarsisten op deze lijst steeds meer moeite schijnen te hebben
> fatsoenlijk te blijven (sommigen er louter op uit lijken te zijn de
> Ontpaarsten beentje te lichten door hen als Fortuynisten af te schilderen)

Dat was niet onfatsoenlijk. Ik vond het wel confronterend en grappig.

> en geen enkel tegen-argument weten te bedenken waar- mee ze de meer dan
> terechte kritiek op de uitlatingen van onze lijst- trekker zouden kunnen
> parareren

Kan ik wel doen maar lijkt me zonde van de tijd. Zoek in het archief maar naar
eerdere discussies over dit onderwerp, die je wat mij betreft royaal verloor van
m.n. Bert Bakker.

Laten we het eens omdraaien: wie noemt mij een Nederlandse regering die beter
was dan Paars?

Het lijkt me niet dat Lubbers, van Agt of Den Uyl het ooit beter deden dan de
kabinetten-Kok, zeker niet wat betreft werkgelegenheid, economie en
overheidsfinancien maar ook niet op het gebied van de persoonlijke vrijheid,
om maar eens wat te noemen.

Mark