De Graaf verdedigt opnieuw Paars

Mark Koek mark at KOEK.NET
Thu Jan 16 11:00:09 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Cees de Groot schreef:

> De mensen die toen kwijlend van machtsgeilheid zijn gaan opzitten en pootjes
> geven zitten er nog steeds.

Er is destijds een hele moeilijke afweging gemaakt, waarvan je kunt vinden dat
die verkeerd is uitgevallen (ik heb er ook mijn twijfels over), maar een klein
beetje respect mag wel, toch? Ik ben er in elk geval van overtuigd dat er met
oprechtheid is besloten.

Als je trouwens zo vies bent van "machtsgeilheid" snap ik niet hoe je ook maar
een moment kunt overwegen om op Jan Marijnissen te stemmen. Als er 1
partijprogramma is dat streeft naar een oppermachtige overheid dan is het dat
van de SP wel. OK, de NCPN is misschien erger...

Of wat dacht je van GroenLinks, dat gemeenten wil laten beoordelen of ouders
voldoende hebben gemotiveerd waarom ze hun kind op een bepaalde school willen
doen. Brrr....

Mark