De Graaf verdedigt opnieuw Paars

Thu Jan 16 09:22:54 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Terwijl de Paarsisten op deze lijst steeds meer moeite schijnen te
hebben fatsoenlijk te blijven (sommigen er louter op uit lijken te
zijn de Ontpaarsten beentje te lichten door hen als Fortuynisten af
te schilderen) en geen enkel tegen-argument weten te bedenken waar-
mee ze de meer dan terechte kritiek op de uitlatingen van onze lijst-
trekker zouden kunnen parareren, zat ik gisteren te kijken naar 'Ben
jij m'n stem waard ?' op SBS6.

Thom de Graaf mocht in de rubriek 'StemCheck' zeggen hoe zowel 'de
kiezer' in het algemeen als 'zijn D66 achterban' zijnsinziens dacht,
uitgedrukt in procenten, over een aantal stellingen. Uiteraard zat
hij er flink naast en staat in het klassement onderaan, en uiteraard
zegt dat op zich ook wel wat, maar daar gaat 't me nu even niet om.

Op een gegeven moment hoorde ik dit:
Ton Elias (presentator) wat uitdagend over lijsttrekkers in 't
  algemeen: 'Ik sta hiervoor en zie of ze me volgen.'
Tom de Graaf: 'Dat is evident.'

Commentaar overbodig.

Website: http://www.benjijmijnstemwaard.nl

Marc Fluks, Amsterdam