De Graaf verdedigt opnieuw Paars

Herman Beun herman.beun at TISCALI.BE
Wed Jan 15 13:26:04 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Cees de Groot schreef:

> D66 heeft zichzelf opgescheept met vast kleven aan het pluche na de
> nacht van Wiegel, en da's waarom ik dit keer iets anders stem.

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar was de Nacht van Wiegel niet
ruim vóór de vorige verkiezingen? En had je daarom niet beter in mei
2002 je afkeuring kunnen laten blijken in plaats van nu?

Vertel ons even welke partij je nu wilt gaan stemmen, dan duikelen we
uit het grijze verleden van die partij wel even een goede reden op om
dat toch maar niet te doen... ;-)

Herman Beun          http://www.hermanbeun.info/
Herman.Beun at yucom.be  kandidaat Tweede Kamer D66
*** drastisch & doordacht de Tweede Kamer in ***