De Graaf verdedigt opnieuw Paars

Maarten Bessem maarten at BESSEMENPARTNERS.NL
Wed Jan 15 11:32:51 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lenny wrote:

>Als Tom meent Paars op te
>moeten hemelen is ie vout bezig.
>Meer Lousewies svp
>
>Lenny

Te laat !!
Het was hartverwarmend om tijdens het laatste congres te zien dat de
aanwezige leden bereid zijn hun 'man' als lijsttrekker voor de komende
verkiezingen te blijven steunen, terwijl duidelijk is dat de kiezer dat
toen en ook nu niet doet.

Daarmee hebben heeft de D66 zichzelf wel klem gezet. Dat heeft de PVDA toch
beter weten te doen.

Als de kiezer massaal op de D66 stemt, krijgt het toch weer Thom. Hoewel
men graag op de D66 stemt verwacht ik dat ze dat om die reden niet zullen
doen. Dit is overigens minder aan Thom toe te rekenen dan aan het congres.
Ik ervoer dat dan ook als zeer teleurstellend.

Moet de partij dan nog meer stemmen inboeten voordat het collectief inziet
dat een ander gezicht nieuwe kansen biedt? Moet ik dan als voorstander van
een ander gezicht bijde komende verkiezingen wel D66 stemmen?

Wie helpt?

Maarten Bessem