Bange bejaardenpraat

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Wed Jan 15 10:45:06 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

En de geest van Pim (terug naar de knusheid van de jaren 50, de tijden van
Romme en Beel, met goed onderwijs, waarbij mijn lagere schoolmeester in klas
4 niet te beroerd was me af en toe een corrigerende tik met een lineaal te
geven -wat overigens niet veel heeft geholpen) was gisteravond ook goed
zichtbaar op Nova (nieuws tussen de tanden?), waar de politieke dino's
Wiegel en Pronk met elkaar in de slag gingen. Het moet nu niet veel gekker
worden, anders trekken wij gewoon Thorbecke weer uit de kast, en Quit Ondaen
en zo.

Groet,

Tjerk