stem mee op RTL5 site

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Jan 14 17:32:41 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Gerben,

Twee afsluitende opmerkingen wat mij betreft:

- Bij een discussielijst of forum telt niet het genoegen maar het argument.
Als dat naar genoegen is, des te beter.

- Wat is in Godesnaam een "ambtelijk secretaris" bij een fractie? Ik dacht
dat een fractie alleen eigen personeel in dienst had, assistenten voor
zolang de volksvertegenwoordiger zetelt.

Henk Vreekamp, Utrecht.