De Graaf verdedigt opnieuw Paars

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Tue Jan 14 14:42:52 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Meneer fluks,

Ik heb geen moeite met het terugdringen van wachtlijsten door slecht beleid
van het CDA in de gezondheidszorg, versterking van de euthanasiewet,
introduceren homohy\uwelijk, de gekozen burgemeester in elst (d66'er
trouwens) en Vlaardingen. De verplichte inburgeringscursus, de speiciale
cursus voor imams en zo kan ik uren doorgaan wat paars goed heeft gedaan.
Maar je reageert continu op het ogenblik op de vorm terwijl ik in eerder
stadium meegemaakt heb, dat je ook inhoudelijk kon reageren. Onderwijs en
duurzaamheid zijn toch ook nog essentiele aspecten.

Kees van Loon