Beeldvorming

Martin Lentink martinlentink at D66PUTTEN.NL
Sun Jan 12 23:00:14 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

btw: toch nog maar weer even opgezocht, om zeker te zijn dat ik niet
inderdaad zo'n korte memorie heb als je schijnt te denken:

Jacob Kohnstamm was volgens www.parlement.com belast met:
      "-    staatssecretaris van Binnenlandse Zaken (belast met
grote-stedenbeleid, veiligheid, sociale vernieuwing,
informatievoorzieningsbeleid), van 22 augustus 1994 tot 3 augustus 1998"

Waar zat volgens jou "integratiebeleid" in zijn portefeuille?

Martin Lentink

 <knip>

> Zo?
> Sinds wanneer is "Wetenschappelijke Migratie Mafia" een objectieve,
> feitelijke beschrijving?
> Sinds wanneer is "windvaan"  een objectieve beschrijving van hoedanigheid?
>
> Kom nu Henk. Ik zou er geen enkele moeite mee hebben als je eerlijk zou
> zeggen dat het je hart lucht om af en toe effe lekker te schelden. Mag.
Maar