Beeldvorming

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sun Jan 12 18:02:17 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Martin,

Een laatste opmerking.

Je geheugen is ultrakort: de eerste *bewindsman* op GSM was wel degelijk
staatssecretaris Kohnstamm. Zijn beleid met "kansenzones" in (grote) steden
is totaal mislukt al voordat Paars-1 voorbij was - op een afbraakwijk in
Rotterdam na met vooral drugsdealers. Ik was de eerste criticus destijds
omdat ik iets verder in de wereld heb gekeken en de 'free zones' ken die
grotendeels model stonden voor die 'kansenzones'. Zie ook een site met Jan
Rath UVA.

Niks ad hominem kritiek, meneertje.

Henk Vreekamp, Utrecht.