gratis bieb (was: D66 Campagne ?????)

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Sat Jan 11 23:02:38 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Aardig idee, maar hoe moet ik me voorstellen dat boeken, CD's,
speelgoed, whatever, gratis geleend kunnen worden?
Wordt dat allemaal intact en netjes op tijd teruggebracht? Wat gratis is
heeft toch al gauw geen waarde.

1 uur gratis internet (inschrijf methode) lijkt me prachtig. Of beter
nog betaal wat aan jongeren als ze anderen wegwijs maken met het gebruik
ervan (op momenten dat daar behoefte aan is).

Bart Meerdink