De Graaf: D66 wil zijn paarse gezicht niet verloochenen

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Thu Jan 9 17:03:44 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste fluks,

Spammen is wat anders dan een open debat met je aangaan en dat deden we. we
reageren niet op alle onzin en ik ben nog steeds vanmening dat je
toendertijd uit je nek kletste.
Ik begrijp absoluut niet de koppeling tussen oorzakelijk verband van
weglopen. Ik voer nu al dagen campagen wat ik in 1994 en 1998 ook had gedaan
toen werd me alles naar het hoofd geslingerd. Ik heb nu alleeen goede
uitspraken van mensen jullie horen erbij (zoals gisteren Erasmus
Universiteit).

Je kan maatschappelijke veranderingen creeren die onwerkelijk zijn. Ik hoor
mensen in rotteerdam praten de integratie is mislukt. Is dat juist door de
criminelen van marokkaanse origine die perfect Nederlands spreken of de
Chinezen, die nauwelijks Nederlands spreken, maar steeds hoger op de
sociaal-economische ladder komt te staan. Als wij zeggen onderwijs is de
basis voor de veranderende samenleving de kenissieconomie, initiatieven
nemen voor voedselveiligheid, de internationale politiek op de agenda zetten
en de directe democratie willen bewerkstelligen is geen stilstand.

Thom heeft duidelijk gezegd dat hij een CDA-VVD regering niet gaat gedogen,
maar we sluiten niets uit. We stellen alleen voorwaarden.

Er staat dat je breder perspectief moet hebben dat is duidelijk, maar het
spijt me dat ik beledigend moet worden. Dat is aan jou niet besteed en dan
blijf je dogmatisch denken. Ik zou toch adviseren om een week mee te lopen
in Delfshaven Rotterdam, hoe we als D66 dingen aanpakken.

De Graaf is niet perfect, maar geef nu eens opbouwende kritiek richting hem,
wat die beter kan doen en niet vanuit jou eenzijdig perspectief

Kees van Loon