D66 koopt reclameblokken rond radiodebat

Thu Jan 9 13:49:33 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>D66 door list toch bij radiodebat
 (...)
>In het blok na het debat geeft Thom de
>Graaf zonder interrupties commentaar op
>zijn rivalen.

 Met als gevolg dat de lijsttrekkers van het
 CDA, de PvdA, de VVD, GroenLinks, de LPF
 en de SP daar op hun beurt weer gaten in
 kunnen schieten of dat de zaak schamper wordt
 afgedaan (spuit 11 geeft modder) zonder dat
 er iemand van D66 op kan reageren.

 Thom de Graaf weet nu nog niet hoe hij dan
 moet reageren maar de anderen dus wel bij
 voorbaat hoe te reageren op de Graaf.
 'Kinderachtig, die de Graaf', 'Die kan niet
 goed tegen z'n verlies', 'Ik dacht dat Bart
 de Graaf overleden was' - dat soort opmerkin-
 gen kan je dus verwachten.

 Thom de Graaf moet ACCEPTEREN dat hij er niet
 bij mag zijn (temeer aangezien hij dat geheel
 en al aan zichzelf te danken heeft), en niet
 als een klein kind wat zitten te mokken in de
 plaspauze van het echte debat. We weten alle-
 maal hoe dat uitpakte met Melkert !

 De enige manier om dit nu nog te redden is
 dat de Graaf juist NIET ingaat op wat er gezegd
 is maar iets zegt in de trant van: 'Weet U wat ik
 zojuist gemist heb...?' -en dan komen er een paar
 D66-punten- waarna: 'Waarom gaat het daar niet
 langer over ? Heeft U hetzelfde gemist als ik ?
 Stem dan D66.'

 Ingaan op het gezegde is ronduit dodelijk (dus dat
 zal het wel weer worden).