advies gevraagd over posters plakken

Michiel Scheffer D66 mrsch002 at PLANET.NL
Wed Jan 8 10:04:57 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste bart,

Bij de communistische jeugdbeweging in Belgie (1981-1983) gooiden wij wat
zout door het water. Door het toevoegen van zout daalt immers het punt
waarop het water bevriest. Het bleek te werken en het waren de instructies
die we kregen uit Moskou, dus die volgden we op want ze hebben daar meer
ervaring met kou dan wij. Daarnaast ook de suiker zoals aanbevolen op de
site.

Tenslotte: wij brengen ook plaksel aan op de hele voorkant van de poster.

Succes en misschien tot vanavond op de N'Jaar borrel in N'megen.

Michiel Scheffer