Nationale Dag van de Vrijheid en Democratie

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sun Jan 5 00:06:07 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Marc,

Wat behelst jouw "materialisme" precies? En verder, dat de
N&W-propagandisten vooral schrikken van nihilisme lijkt me wat beperkt.
Fatsoenlijke mensen (althans volgens hun zelfbeeld) schrikken van alles.
Als ze dan ook maar schrikken van een dictatuur om hun N&W af te dwingen...

Henk Vreekamp, Utrecht.