Fw: Zetje in de rug

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Mon Feb 17 09:53:15 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Vergeten op de lijst te posten:
----- Original Message -----
From: "Tjerk Jouwstra" <tjouwstra at wxs.nl>
To: "Cees Binkhorst" <cees at binkhorst.xs4all.nl

 Cees,

 Het heet de zalmnorm (is het je overigens ook opgevallen dat de zalmsnip
van
 art 229d Gemeentewet is veranderd in de Peper-meier?), maar achter iedere
 norm moet een bepaalde filosofie stoelen, en die mis ik in deze norm.
 Inkomsten en uitgaven worden strict gescheiden (Waarom? Om toch) en extra
 uiotgaven, ook als deze dringend gewenst zijn, kunnen alleen gedaan worden
 als er toevalligerwijs elders wat minder is uitgegeven. Maar welke
ambtenaar
 gaat -gegeven een budget- dit niet maximaal benutten op sanctie van korting
van dat budget de volgende jaren?  Groet,

Tjerk